Po hraní hry je všechno jinak a vypadá to, že už nic nebude tak jako dřív. Nejenže zmizela jedna kamarádka, kterou pohltil papírový dům, ale Tom se k Jenny chová jako cizí a ostatní ochromil strach. A ještě k tomu se Julian dostal ze svého vězení. Začíná to být horší a horší, protože se Julian rozhodl hrát novou hru, kdy chce Jenny připoutat k sobě. A tak se hlavní hrdinka bude snažit všechny zachránit, než se i ostatní promění v papírové figurky. Je jich sice šest, ale pán temnot má ještě další esa v rukávu.  Nebezpečného hada a strašlivého vlka. Budou naši hrdinové kořistí či lovci a dostane Julian svoji lásku, po které tak touží?

„Je zpátky.. a nenechá ji uniknout.“

zakazana hraDoupě napsala autorka Lisa Jane Smith, která vám může být povědomá hlavně díky sérii knih Upíří deníky, ale není špatné si něco o ní připomenout. Smith je americká spisovatelka žijící v Kalifornii. Psala od roku 1987 do 1998, kdy přestala kvůli problémům v rodině, a pak znovu začala v roce 2008. Má za sebou více než dvě desítky knih pro mladé čtenáře.

Kniha je podle mě hodně zajímavá a popravdě se mi druhý díl líbí více než ten první. Děj je čím dál tím zamotanější a teď s tímto koncem (který samozřejmě neprozradím) se nemůžu dočkat dalšího dílu. Chtěla bych, aby se Jenny s Julianem dala dohromady, ale kdyby byli spolu, chtěla by vůbec ona? A musela by se vzdát lidského světa? Vzdala by se svých kamarádů a své rodiny? A co on? Byl by milejší a vyšel jí ve všem vstříc? Jelikož jsem romantik, tak už jen z tohohle hlediska je tam mnohem víc otázek než odpovědí a to mě opravdu štve, proto doufám, že se všechno brzy dozvím.

Postava, která mě v knize nejvíc překvapila, je Tom, Jennin přítel. Na jednu stranu se Jenny vyhýbá, protože má pocit, že ona miluje Juliana, ale na stranu druhou ji chce ochraňovat a byl by schopný za ni položit život. Docela mě jeho chování překvapilo, protože jsem myslela, že by je to mohlo víc stmelit, ale on se vlastně zachoval úplně jinak – svým způsobem hrdinsky.

Zakázaná hra – Doupě se mi moc líbí, ale opravdu potřebuju odpovědi, jinak nebudu moct v noci klidně spát. Tento kousek se hodí pro mladé lidi a klidně i pro začínající čtenáře, protože děj je zajímavý a čte se opravdu dobře, takže dojdete ke konci a divíte se, že už tam jste.

Já určitě doporučuji a budu se moc těšit na další díl. Upíří deníky od L. J. Smith už v knihovničce mám, takže jsem ráda, že tam mám i Zakázanou hru, která mě stejně jako deníky nezklamala.

Vydal: Fragment, 2015
Autor: L. J. Smith