Rád bych využil možnosti, které se mi zde dostává, abych vás alespoň stručně seznámil s nově vznikající on-line textovým RPG "X-MEN : Crimson Dawn" jehož jsem autorem, a které hledá nové hráče.

O co jde? Po několikaletých zkušenostech s hraním stejného typu her z jiných sci-fi prostředí (Thetafleet, Star Gate RPG) jsem se rozhodl, že zkusím zas něco nového, a tentokrát vlastního, abych byl sám sobě pánem… A tak vznikli "X-MEN : Crimson Dawn". Hned na úvod musím varovat, že hra není v češtině. Koncipoval jsem jí v angličtině, aby se na jejím hraní mohla podílet komunita z celého světa, což je nosnou myšlenkou projektu. Přináší to s sebou řadu problémů – především reklamních, ale věřím, že ve výsledku se to vyplatí – i kdyby jenom jako "on-line učebnice angličtiny"…

Pokud tady mezi vámi Čechy a Slováky najdu takové, které ani angličtina neodradí (už jsem našel 5 🙂 ), tak pro ně následuje malý úvod do hry :

"X-MEN : Crimson Dawn" je hra, které se (aspoň v kruzích, kde jsem se já pohyboval), říká on-line textové RPG…to znamená, že hráči mají založenou postavu podle svých představ za kterou hrají prostřednictvím psaní kratších (delších 🙂 ) textových příspěvků, které píší buďto sami nebo ve spolupráci s dalšími hráči…svět a postavy se vyvíjejí podle toho, kam je hráči zavedou…v hrách tohoto typu lze skončit na vrcholu jako velitel a nebo ve vězení (vlastní zkušenost 😀 ) – je to na vás

Crimson Dawn začíná zhruba dva roky po Last Standu (rok jsem pracovně určil jako 2015, byť se to neopírá o žádný podklad, neboť přesná datace ve filmu chybí) – podíváme se do San Franciského domova důchodců, kde zjistíme, že na Magneta a Mystique přestal účinkovat lék potlačující mutantní gen a naopak, že získali mimo dřívějších schopností ještě nějaké navíc…vzápětí se přesouváme do Xavierovy školy, kde vyslechneme zprávu, že Magneto se, ač dosud z povzdálí sledován FBI, vypařil neznámo kam…a pochopitelně, že když se schopnosti vrátily Magnetovi a Mystique, tak je jasné, že Rogue se z toho nevyvlíkne taky – chudák Bobby 😀

To je to, co je moje skromné veledílo a to, co je pro hru dané – můžete si to v plné délce přečíst <a href=“http://www.browneyer.org/xmen/index.php?page=post&id=1“ >ZDE</a>. Co se stane dál, to už je na hráčích, kam svůj příběh zavedou.

Ještě by bylo možná dobré zmínit, když už jsem se tak rozkecal, že hráč si zakládá postavu nového mutanta, kterého si sám vymyslí (pár už vymyšlených je opravdu zajímavých a věřím, že fantazie se bude projevovat nadále) a že pro minulost herních postav mají význam POUZE a JEN události filmové trilogie. Komixy jsem se rozhodl – z důvodu obsáhlosti a nepřehlednosti – zcela vypustit a ignorovat. Filmy jsou jenom tři a každý se může velice snadno seznámit s jejich obsahem. U komixů je to práce na celý život a výsledná představa navíc stejně bude zmatečná… Samozřejmě lze vhodným způsobem přivést postavu z komixů do hry jako NPC (hráčské charaktery musí být unikátní) – už je třeba "objednaný" Gambit 🙂 – ale nesmí se přitom nijak referovat na komiksové události – maximálně převzít nacionále dané postavy…

Toť vše, co jsem k tomu chtěl říct…je to asi trochu víc, než jsem čekal i já sám a doufám, že někdo měl tu trpělivost dočíst až sem…pokud ano, tak vás na samý závěr mého příspěvku čeká to nejdůležitější :

 

LINK na "X-MEN : Crimson Dawn"

 
Já doufám, že se s některými z vás třeba ve hře potkám 🙂
 

Autor článku: X-Men leader Wolverine of the School, admin "X-MEN : Crimson Dawn" RPG

Komentáře

komentářů

About The Author

Zakladatel MFantasy magazínu

Leave a Reply