Jak že se to vlastně jmenuje? Pirates of Caribbean: Dead Man´s Chest

Kdo v tom má prsty? Americký režisér s trochu zvláštním jménem, Gore Verbinski. Je mu 32 let a pochází opravdu z USA. Na filmu si dal hodně záležet. Dával pozor na každý detail. A že to byla fuška. Místo aby si pak vzal dovolenou a odletěl někam do Karibiku, natáčí rovnou 3. díl. ( Už se na něj těším…)

Tak to byl režisér, ale někdo to taky musel napsat, jestli se nemýlím. A to byli pánové Ted Elliot a Terry Rossio, kteří už spolu spáchali věci jako Legenda o Zorovi nebo Shrek. Nadaní chlapíci.

Ve filmu se objevila spousta známých postav, ale je tu i několik nových tváří.
Hlavní představitelé:Johnny Depp , Orlando Bloom, Keira Knightley, Bill Nighy, Jack Davenport
Johnny a Orlando

K příběhu:
Will (Orlando Bloom) i Elizabeth (Keira Knightley) jsou zatčeni za pomoc KAPITÁNU Jacku Sparrowovi (kterého výtečně ztvárnil Johnny Depp). Dostali ale nabídku. Buď přinese Will slavný Jackův kompas, nebo se může se svou milovanou rozloučit. Vyvstává otázka: Proč potřebuje nový komodor kompas, který neukazuje sever? Proč si ho cení tak, že za něj nabídne amnestii? Odpověď zní: Truhla mrtvého muže. Je to taková malá bednička, ve které je zamčené… ale ne, to Vám prozradit nemůžu. No prostě, Jack by taky potřeboval píchnout, protože se upsal Davymu Jonesovi. A já Vám řeknu za co, protože jsem na půlnoční premiéře nespal. Nedostal jsem šanci. Za to, že Jack je 13 let kapitánem Černé Perly, musí na věky sloužit v posádce Bludného Holanďana. A to není sranda. Na téhle kocábce nejsou všichni úplně lidé. Důkaz:
kapitán Davy Jones (fešák že?)

…a tahle loď je schopná z nějakého důvodu plavat i pod vodou. A ke všemu má ještě jeden trumf v rukávě. Krakena. Malá hodná chobotnička, která otřese celým příběhem.
Na lodi je také Will Turner- otec Willa Turnera juniora.

Poté, co uprchnou z ostrova kanibalů, Jack jaksi nechá právě Willa na palubě Bludného Holanďana. Tam se tahle dvojka Turnerů setká. Potom syn prchá s klíčem od truhly a slibuje otci, že ho vysvobodí. Zároveň uniká z vězení i Elizabeth aby se připojila k Jackovi. Truhlu ke stejné věci potřebuje i Jack a do děje se plete bývalý komodor Norrington- ten ji chce vyměnit za své ztracené postavení.

Jack se svými domorodými přáteli

Na konci dochází k soubojům o truhlu a je na co se dívat. Kdo však truhlu získá, a kdo je pohřben v hlubinách, neřeknu. Rozhodně se to nedá nazvat happy endem. Příběh má otevřený konec a láká diváky na třetí díl, kde se snad všechno vyřeší.

Norrington s Elizabeth

Rozsudek:
Musím říct, že se film nesmírně vydařil. Jackovy komediální kousky Vás budou provázet celým filmem. Herecký výkon hodný mistra. Je to vážně skvělá podívaná. Atmosféru dokresluje hudba s již klasickými pirátovskými motivy. Doufám, že jsem na něco nezapomněl. Je to prostě samý vtip, vtip a vtip. Druhý díl nezklamal.
Elizabeth, kompas a Jack (Will si myslí, že ti dva spolu něco mají)

autor recenze: Hawk